beatlesluv (beatlesluv) wrote in ontdcm,
beatlesluv
beatlesluv
ontdcm

ontdcm: 7X19 Health Ridge Manor - Discussion Post KING GUBLER DIRECTS SO DISCUSS PLEASE!


                                Health Ridge Manor 

The BAU team heads to Oregon to investigate a series of gothic, ritualistic murders. 

                  Streams: 


http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=7767

Tags: ! discussion post, actor: matthew gray gubler, season 7
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 81 comments
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →
God, that sister is creepy as hell. Shiiiiiii----
lol mte

the monotone way she says things omg

amarx17

4 years ago

JJs hair is so fabulous this episide
This so hard. <3
The mother fucked them up.

.......yeah.
LOL! Begone, Sataaaaan!
omg tv don't fuck up on me now!
Aww, this is very sweet.
...incest is the best, put your sister to the test?
omg are they going to kiss?
They must be Lannisters.
LOL!!!!!!!
This girl is a terrible actress.
OMG DRU
this is some crazy shit
Poor creepy sistah is gonna be killed until she's dead...
Sorry about this interjection, but I just saw Sheldon Cooper in a maid's outfit.

- directing is awesome

- script is shit

- actress playing the sister can't act at all

- overall: meh
o........

incest
....yeah. 0.0?
omg don't hurt Hotch!
oop
oh yeah and I like how Emily found the correct file in about ten seconds among an entire storage facility with old records; that scene was so unrealistic it should have just been cut.

and was it just me or did the friend who came to visit the sister seem like she'd taken a SHITLOAD of Adderall?
...well, hypothetically it could've been a time-skip later, but it just wasn't well done through the ep. There's not really a way to know that one.
THE DEVIL WINS!

...oh wait...?
Omg
that was amazing.
aw fuck the girl is gonna be just like her fucking creeper family :/
FUCKING AMAZING EPISODE I CANT
Like I thought: since it was Gubler!direct, there wasn't a lot of Reid. *sigh* XD

It was a beautiful episode. The shots were good, the colours brilliant, and the clothing suprivisor (or whatever they call it in the states) needs all the awards. Prentiss' jacket, omg.

Overall though, it was a weak episode. It was rather predictable, and is it just me or did that episode seem redundant, like it's sort of been done before? I dunno, it was weak to me. Gorgeous, but weak.
Agreed. Gubler did his best with the script he was given but the story was predictable and not very compelling. It also didn't help that there was so little team bonding going on.

amarx17

4 years ago

beatlesluv

4 years ago

gaga

4 years ago

beatlesluv

4 years ago

Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →